(53
  Sier Anzolo Michiel fo di sierllironimo
qu. sier Anzolo dotor.....
Sier Zuan Marzelo di sier Donado qu.
sier Antonio........
Sier Andrea Loredan, fo savio ai orde-
ni, qu. sier Bernardin.....
  Sier Andrea Bolani, fo savio ai orde-ni, qu. sier Alvise, qu. sier Marco
procurator ........
  Sier Francesco Morexini, fo patron a Baruto, qu. sier Antonio ....
  Sier Francesco Zen qu. sier Alvise, fo patron in Alexandria ..... f Sier Michiel Capelo, el XL criminal, qu.
sier Jacomo........
  Sier Almorù di Prioli qu. sier Bernardo, qu. sier Piero procurator . .
Sier Vicenzo Grimani di sier Francesco
da San Cassan......
Sier Nicolò Bon, fo auditor vecbio, qu.
sier Domenego.......
 Sier Marco Antonio Corner qu. sier Polo da San Thomado ....
  Sier Sebastian Falier, fo patron a . . . . qu. sier Thomà ......
Sier Antonio Erizo di sier Batista . .
 Sier Zacaria Bembo, fo provedador a Bassano, qu. sier Francesco . . .
Sier Piero Loredan qu. sier Marco, qu.
sier Alvise procurator.....
Sier Hironimo Foscarini, fo ai X Savii,
di sier Andrea.......74.156
  Sier Zuan Contarmi, fo savio ai ordeni, qu. sier Alvise, qu. sier Bertuzi procurator .........95.106
  A dì 24. La matina non fo letere di far alcuna nota, solum in corte di Palazo achadete che sier Carlo di Prioli, fo di sier Constantin, va consolo a Damasco, da Nicolò Brevio gastaldo dii Serenissimo con tre comandadori fo relenuto, et volendolo menar a le preson, per una senlentia di Consoli di ducati 130 dia dar a uno domino Petro de Oxonicha bergamasco, sier Zuan Francesco Mocenigo qu. sier Lunardo et sier Marco Loredan qu. sier Antonio el cavalier procurator ge lo lolseno di man, sichè scapolò, e il gastaldo protestò lassarge far el suo offitio, e che ’1 Mocenigo pageria lui. Uor con villanie il Prioli scapoloe.
  Da poi disnar, fo Colegio di Savii, per dar au-
64
dientia. Et in questa malina, redule le Quarantie per il caso di Pario, parlò domino Bortolamio da Fin dolor avochato dii signor Alberto di Andre per la opinion dii Bragadin e ben, el poi disnar etiarn re-duti, parlò domino Petro de Oxonicha per Francesco Summaripa vecbio, et domino Thomaso Zanachin dotor avochato per il ducha di Nixia, et non baio-tono. Zuoba si parlerà etiam.
    Da Ragusi, fo letere di lacomo di Zulian, 40 * di... di questo. Qual par babi da Constantinopoli, Tarmala non è risiolta dii lutto, ma per questo anno non ussirà gran numero di vele. Et fo letere di sier Andrea Morexini qu. sier Battista et Lorenzo Belo-chio marchadanli di Aleppo, che sono venuti a Constantinopoli per le sede li fono tolte per comandamento dii Signor turcho. Scriveno di 20 Zugno, par l’armada ancora non sia risolta, ma sta cussi.
    A dì 25. Fo San Jacomo. La malina, fo letere di le poste di Pranza, di do oratori Badoer e Zustignan, di 12, date a Poesì. Come erano venuti li, et il Justinian non liavia potuto expedirsi per la Raina, qual per la gravedanza era indisposta, e vuol tuor combialo dal He. Era stato con la Chrislianissi-ma Maestà, qual era a San Zermano a soliti piaceri, lege una lonlan de lì, et parlato di questo abocha-menlo e di la gran amicilìa fata col Serenissimo re di Anglia, al qual ha scrilo li par stranio non esser insieme e sì ’1 voi tornerà di novo ai lochi solili per abrazarsi el vedersi. Quella Maestà li ha corisposo con gratissime parole che non si movi, et sempre sarano unitissimi, et che voi esser a parlamento con la Cesarea Maestà, e non si dubiti che l’Imperador vengi in Italia, et che ’1 voi che l’babi tutto il suo Stado, qual sarà di sua iìola maridada in suo fìol, qual voi resli reina di Franza eie., sichè il Re tieu, Anglia non lasserà mai venir l’Imperador con arme a coronarsi in Italia. Scrive, come hanno di Spagna, quelli grandi esser sussiladi, e cazadi quelli posti al governo per il Re, con bastonate e roture de braze, el hanno elecli altri al governo per nome de la Raina madre de l’Imperador che lì in Spagna se ritrova, qual voleno per Rama, e che ’1 Carde-nal di. . . . restado a Toledo al governo, etiarn lui è sta privo di quello.
    IH Anglia, di sier Antonio Surian dotor et 41 cavalier orator nostro, date a Cales, a dì 7.
Come atendevano a far le preparation per lo aboca-menlo con la Cesarea Maestà, et che ’I Re dia passar certa aqua che partisse li confini dii regno di Anglia da quel di Fiandra, et poi l’Imperator vera a Cales, et starano solum 4 zorni insieme, poi el
mdxx, luglio.
80,123 88.115 70.136
 117. 91
97.106 73.139 123. 82
 111.	91
105.103
 79.123.
103.102
105. 98 78.131
44.163
112.	90