„ L altro fo 1 arboro de vita el qual manzato havea proprietà de „ conservar Ionio in uno stato per alquanto tempo. Onde essendo „ sta continuato el manzar de questo arboro lomo seria continua-,, mente vivesto come dechiara Sancto Angustino nel libro de Ci-„ vitate Dei e anchor nel libro de le question del nuovo e vechio „ testamento. In questo Paradiso se crede essere posto Enoch quan-„ do fo translatado de la cui translation e scripto nel libro de ge-„ nesis al quarto capitolo e ancora nel libro del Ecclesiastico. E „ simelmente se crede esser el propheta Helia dapoi la sua transla-„ tion dela qual se fa memoria nel quarto libro deli Re. Qui an-„ cora pietosamente se crede fosseno le anime de li Sancti Padri „ visitate dal nostro Redemptor el venerdi de la sua passion dapoi „ la morte sua cum li qual se crede lanima del nostro Redemptor „ unita alla divinità esser stata nel limbo fina al zorno de la sua „ resurrection dal qual luogo quelli Padri liberadi dal vinculo del „ peccato originai come parla Sancto Angustino nel sermon de la ,, passion fono posti in questo paradiso nel qual fin al zorno dela „ Ascerision lor steteno. cumciosiache Xpo fosse el primo che nel „ cielo e paradisi de li beati intrasse mostrando ali homeni la via „ de andar a quello nel di de la sua ascensioni come predisse el pro-53 pheta Michea. Et avegna cliel Redemptor nostro per la passion „ e morte sua meritasse a la liumana natura lo introito del para-„ diso de li beati ampuo li piacque per la sua ascension indur le „ anime predicte in possession del dicto luogo de beatitudine za „ ali huomini aperto per li meriti de la sua passion, e pero da que-„ sto paradiso de le delicie se crede le anime sante predicte ascen-„ desse in cielo el zorno de la ascension seguendo Cristo ampuo „ visibilmente dal Monte Oliveto ascese in Cielo, ne la costa del „ qual monte era situato el castello over villa de Befania come „ narra el sacro Doctor Beda. f, 46. All’altro inferior triangolo, al cui centro sono espressi i circoli componenti la sfera, sono due note. Una: De hi elementi cioè quanto uno elemento excieda l altro in quantità: Rubrica. „ Comun et vulgar parlar e che la quantità de uno elemento excie-„ da la quantità de la terra e simel sia de 1 aiere a 1 aqua e del